مرگ بر بلاگفا

این بلاگفای لعنتی دست از اذیت کردنش هنوز برنداشته

به خاطرش مجبور شدم بی خیال کل مطالب وبلاگم و نظراتش و کل خاطراتی که داشتم بشم

ازش دل کندم 

دلم برای وبلاگ قبلیم تنگ شده

برای بلاگفا تنگ شده

اه چی داشت مگه که دلم هم براش تنگ بشه

اصلا ولش کنید بابا

بره ببخشید ببخشید به درک

خسته شدم

امروز از صبح دلم می خواست برم بیرون اما نرفتم یعنی شرایط آماده نشد که بتونیم بریم

مامان خانومی حوصله نداشت

13 آبان روز دانش آموز است

رضوان جون روزت مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر

طرح ختم آیه 54 سوره مائده و قرائت زیارت عاشورا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

لپ تاپم خراب شده دسترسی ندارم به وبلاگ تون حاج آقا ببخشید

ناصحی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 20:37 http://webgardi37.blogfa.com/

سلام هستی خانم
خوب و خوشی ؟

سلام
ممنون از احوالپرسی های شما

رضوان شنبه 23 آبان 1394 ساعت 15:23

سلام به اجی گلم
دمت گرم کسی روز دانش اموز بهم تبریک نگفته بود
بجز اون یکی خواهرم
ایول به خواهر های خودم که هردوشون روز دانش اموز رو بهم تبریک گفتن

رضوان جون من دوستت دارم عاشقتم خواهری

شنگول آباد چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 23:05 http://jameolmozakhrafat.blogsky.com/

سلام.بلاگفادرست بشونیست !
وبلاگهای منوقورت داد!!
شادباشید

خدا رو شکر که هنوز وبلاگ می نویسید
سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.