سلام به آخرین ماه زمستان و آخرین روزهای سال

سال 94 داره کم کم بار و بندیلش رو می بنده و می ره 

اما رفتنی که دیگه برگشتی توش نیست 

یعنی سال 94 یعنی تکرار شدنی نیست 

تمام لحظاتی که توی این سال داشتیم دیگه مجددا برنمی گردن

همه مون لحظات خیلی خوب یا خوب یا نسبتا خوب یا بد یا یک کم بد یا شاید خیلی خیلی بد رو داشتیم توی این سالی که داره 

تمام می شه 

منم مثل همه تون توی این سال لحظات خوب و بد زیاد داشتم 

لحظاتی که از اون خیلی لذت بردم 

شادی داداشمو دیدم اما نتونستم با شادیش شاد باشم

یعنی خیلی دلیل ها بود از جای خالی بابام تا خیلی چیزهای دیگه که اون شب برام ناراحت کننده و زجر آور بشه 

حسودی نبود 

ولی شاید یک کم زیاده روی کردم 

زیادی دارم چرت می نویسم

ببخشید

در انتها فقط قصدم از نوشتن این پست این بود که بگم هنوز زنده ام 

بالاخره به وبلاگم سر زدم هورااااااااااا

و این که سال داره تمام می شه در هفت سین سال 95 منو از دعا های قشنگ تون بی نصیب نگذارید ممنون

انشاالله پایان سال خوبی داشته باشید و پایان زیبای سال تون رو جشن بگیرید نه شروع زیبای سال آینده رو



نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 06:05

من خسته ام
توان مقابله با این دنیا رو ندارم
به اندازه کافی تو این سه سال جنگیم
دیگه حس وحال جنگ نیست واسه همین میخواهم بخوابم
خوابم میاد

هر جنگجوی هر ادمی هر انسانی یه روزی یه جای میشکنه

من حرف های امیدوار کنند رو از حفظم
پس برا من از امید نگو

شمارت رو گم کردم

من اگه بمیرم کم مامان حرص میخورده الان که هستم بیشتر اذییتش میکنم ولی وقتی نباشم فقط مشکل نبودنم رو داره اونم کم کم عادت میکنه


مرگه حقه

بازم بجنگ

rezvan جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 10:53 http://rzn-sh.blogsky.com/

سال ها میان ومیرن ادم ها میان میرن اما زندگی ما دقیقا مثل فصل هاست
یعنی یه جاهای شادیم ومثل بهار
یه جاهای افسرده ایم مثل پاییزه
ویه جاهای سرد اما خوش مثل زمستان
این فصل ها و روز ها و سال ها فقط ادم ها رو درگیر میکنند من که میخواهم هرچی زود تر از این روز شمار ها خالص بشم میخواهم من بخوابم (بمیرم)بقیه روز وماه وسال بشمارن
مثلا بعد از چهل روز که من خوابیدم برام چهلم بگیرن بعد از 360روز برام سالگرد بگیرن و...

این کامنتت رو اصلا دوست نداشتم مخصوصا قسمت مرگش رو پدرت خوشحال نمی شه که اینجوری از مرگ حرف بزنی مادرت هم فقط تو رو داره باید بهش امید بدی نه این که بذاری اونم غصه تو رو بخوره
نمی گم زیادی قوی باش نه
ولی از مرگ هم حرف نزن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.