روزت مبارک بابایی

بابایی مهربونم 

امسال فکر کنم 6مین روز پدری باشه که فقط ازت برام یک  سنگ قبر مونده و البته کل خاطرات زیبات

بابایی جونم روزت مبارک 

روز پدر به تمام پدران دنیا مبارک

روزتون خوش سالی که پیش رو دارید خیلی خیلی خوب باشه براتون

حلول ماه رجب هم مبارک




پ.ن : کامنت دونی من مشکل داره ؟ چرا چند وقته هیشکی کامنت نمی ذاره؟

انگار اینجا هم مث وبلاگ های دیگه ام تخته شده یکجورایی


نظرات 4 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 22:16

من برگشتم به وبلاگ قدیمم تو بلاگ اسکای خداهری بیا سر بزن

من دل و دماغ وبلاگ نویسی و وبلاگ خونی رو ندارم

باهری جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 09:57 http://baher33.blogsky.com/

سلام
حالت خوبه؟

یقین دارم که با داشتن دختر خوبی مثل تو روح پدرت در آرامشه.

خوب بمون.

سلام بابایی
ممنونم نظر لطفتونه

صمد آقا چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 23:27

از وقتی این شبکه های مجازی جدید در اومده کار و بار وبلاگ نویسی تخته شده .
امید وارم جای پدر که نمیشه با هیچی پرش کرد پیشتون خالی نباشه.

بله درسته ممنونم

شنگول آباد چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 08:01 http://shangool-abad.blogfa.com/

سلام .ممنون ازاینکه به شنگول آبادسرزدید. خداپدرشماروهم غریق رحمت کنه.روحشون شاد

سلام
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.