خدا جون بزرگم کن

خدا جون دیدم افکارم کودک درونم رو حتی

بزرگشون کن

خسته شدم

خیلی دیگه بچه موندم بسه اصلا به سن و سالم نمی خورم

خاک تو سرم کنن

امشبم بی خوابی زده به کله ام

منوی مدیریت بلاگ اسکای

بلاگ اسکای مدیریت قوی ای دارد

اما من هنوز از منوی مدیریتش سر در نیاوردم

من موندم این همه پیچیدگی برای چیه؟

آخه چرا؟

امشب اینستاگرام ام رو پاکیدم هر چی توش داشتم

همه دوستامو همه اونایی که دوستشون بودم

همه پیام هام

خیلی سخته که فکر کنی عزیز ترین کس ات تو رو ترک کرده

و اینستاگرامشو هم بسته فقط به خاطر مزاحمت های وقت و بی وقت من

من از همینجا ازشون عذرمی خوام

سلام

سلام

روزهای شیرین تابستان و تعطیلات هم تمام شد

و دوباره باید برگردیم به دانشگاه 

هر چند من از این مقوله خوشحال نیستم

یعنی نمی دونم چرا نمی فهمم این همه آدم هایی که درس می خونن انگیزه شون چیه

راستشو بخواهین من موندم و یک مغز پر از چرا 

چراهایی که بعضی هاشون خیلی بی خود به نظر میان

چرا هایی که من براشون جوابی ندارم 

چراهایی که اعصابمو خورد می کنه 

مثل این که چرا به وجود اومدم

چرا باید زندگی کنم 

چرا اسمم هستی است

چرا 


چرا

چرا