سلام

سلام

روزهای شیرین تابستان و تعطیلات هم تمام شد

و دوباره باید برگردیم به دانشگاه 

هر چند من از این مقوله خوشحال نیستم

یعنی نمی دونم چرا نمی فهمم این همه آدم هایی که درس می خونن انگیزه شون چیه

راستشو بخواهین من موندم و یک مغز پر از چرا 

چراهایی که بعضی هاشون خیلی بی خود به نظر میان

چرا هایی که من براشون جوابی ندارم 

چراهایی که اعصابمو خورد می کنه 

مثل این که چرا به وجود اومدم

چرا باید زندگی کنم 

چرا اسمم هستی است

چرا 


چرا

چرا

نظرات 3 + ارسال نظر
رضوان پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 22:56

ممنون که امدی بلاگ اسکای
این جا بهتره
خیلی پیچیده نیست که بلاگ اسکای
زندگی با چرا هاشه که زندگی میشه

باور کن بلدش نیستم دارم باهاش کلنجار می رم
راستی فعلا هم دسترسی به کامپیوترم ندارم

صمد اقا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 11:39

سلام. باز هم که آدرس عوض کردی!
می تونم بپرسم چرا؟!!
شوخی کردم خخخخخخخخ

سلام
بله می تونید بپرسید چرا
خواستم با خواهرم توی یک سیستم باشم

باهری چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:00 http://www.baher33.blogsky.com/

سلام

زندگی بدون "چرا"معنایی ندارد.هرگاه ما آدمها احساس کردیم که دیگر پرسشی نداریم و سوالی برای پرسیدن در واقع مرگ مان فرا رسیده است.

همین که در سرت سوالهای فراوان وجود دارند ...یعنی هنوز زنده ای !اصلا زندگی یعنی تلاش برای یافتن پاسخ برای پرسشها...

سلام .....
ممنون از نظرتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.