مراسم شیرخواران حسینی

محرمی دیگر آمد 

از نو مراسمی برای شیرخواران 

نماد حضرت علی اصغر ع

من این مراسم رو خیلی دوست داشتم 

یعنی دارم

تا وقتی که داداشم دعوام کرد و گفت این نذر رو نکن اون لباس یعنی کفن 

کفن تن بچه می کنی و این اصلا خوب نیست

واسه سالم بودن بچه های یکی از اقوام هم نذر کردم خدا یک پسر سالم بهش داد اما نبردش مراسم شیرخواران حسینی

از پارسال که اون بچه دنیا اومد خودم عذاب وجدان گرفتم 

تصمیم دارم امسال برم مهدیه تهران 

نمی دونم بتونم یا نه اما سعی خودمو می کنم 

اصلش اینه که می ترسم تنها برم مامانم هم باهام نمیاد

دو ساله نذر کردم به توصیه شخصی که اگه ازدواج کردم و خدا دامنم رو سبز کرد به فرزندی انشاالله

ببرمش مراسم شیرخواران حسینی

البته درست نیست برای خدا زمان مشخص کنیم ولی از اون زمانی که برای خدا قرار داده بودم الان توی زمان اضافه ام

البته هنوز دیر نشده وقت دارم 

برای این که ببینم می تونم ساعت شش بلند شم یا نه امسال امتحانی ساعت کوک می کنم

وای انگار می خوام برم کنکور بدم

آره کنکور بندگی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.