قدم نورسیده مبارک خواهری

امروز اولین جمعه ی دی ماه است

دی ماه اولین ماه از زمستان

دی ماه بچه ها

بچه ها دی ماه

خب حالا که به اندازه کافی با دی ماه آشنا شدین بذارین یک خبری بهتون بدم

دی ماه باعث شد خدا یکی از فرشته هاش رو بفرسته توی زمین و یکی از دوستان عزیز وبلاگ نویس من که خواهرم شده رو خاله کنه

از همین جا خاله شدنش رو تبریک می گم از صمیم دلم بهش

به قول خودش منم خب چون خواهرشم منم خاله شدم

از همین جا خاله شدنم رو به خودم هم تبریک می گم


امیدوارم زندگیش پر باشه از  مهر و مهربانی


دی ماه امسال خیلی پر برکت است چون امسال ما هم چشم انتظار یک نی نی ناز هستیم البته مال ما پسملی است

دعا کنید پسملی ما هم سالم و سلامت به دنیا بیاد خیلی چشم انتظارشیم

البته نوه ی عمه ام است

نمی دونم چرا دنیا اینجوریه

عمه ی من خیلی دلش می خواست نوه اش رو ببینه و نوه اش رو توی آغوش بگیره

اما خب الان سال ها است که خاک تن بی جونش رو در آغوش گرفته الان که آخرین بچه اش داره زودتر از بقیه خواهر و برادراش بابا می شه

عمه ام نیست

خیلی دردناکه که اینجوری جای خالی مادر رو داشته باشن توی این دنیای سخت و توی این لحظات شیرین پدر شدن

البته می دونم کسی وقتی پدر و مادر می شه تازه قدر پدر و مادر خودش رو می دونه و این بنده ی خدا دیگه مادرش کنارش نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.